deel van tekst verdwenen Ik gebruik Windows 7 en Libreoffice

Bespreek de tekstverwerker
robvanzanten
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 04, 2012 4:07 pm

deel van tekst verdwenen Ik gebruik Windows 7 en Libreoffice

Bericht door robvanzanten »

Ik was na veel zwoegen klaar met mijn bezwaarschrif WOZ en toen ik de tekst wilde printen Kreeg ik de mededeling document bestaat niet Vervolgens u hebt geen rechten en document moet hersteld worden. Na herstel was een deel van de tekst verdwenen. Mijn libreoffice documenten worden automatisch geconferteerd naar word documenten. Wie kan mij helpen Rob
Windows 7 Libreoffice 3.3
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: deel van tekst verdwenen Ik gebruik Windows 7 en Libreof

Bericht door floris v »

Het is heel vervelend tekst kwijt te raken, maar helaas gebeurt het soms. Kijk eens in de map Backup van je gebruikersprofiel (waar die map te vinden is, ontdek je in Tutorial Gebruikersprofiel vernieuwen) of er nog een backup bewaard is, in de tijdelijke map staat soms ook nog een restant van recentelijk bewerkte bestanden.
Allereerst: het is verstandig documenten op te slaan in de indeling ODF (dus voor Writer .odt, zie Voor wie tekstverwerking nieuw is, vooral kop Veiligheid voor alles). Bij eenvoudige bestanden met alleen tekst zouden er geen problemen mogen optreden, maar als je op een laptop werkt met bijna lege batterijen, of op een usb-stick, wil het wel eens mis gaan.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie